Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-10, 22:15   #33
Mr. Muscle
Medlem

Mr. Muscle sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Randaberg
Mr. Muscle er ny på veien

Sv: ENDELIG - 50 kg mindre :D

For å svare på noen av spørsmålene: Ja, har den siste uken bare spist seibiff, uten tilbehør. Er klar over at jeg burde spist litt kaninfor attåt, men nå gjelder det altså bare å komme ned de siste kiloene. Da byttet jeg fra koteletter til seibiff for å senke kaloriinnholdet. Det må faktisk til også på en lavkarbodiett. Dette burde alle som sliter med stagnasjon prøve. Skal man ned i vekt må jo kroppen hente energien fra en plass. Dersom du får masse energi i deg fra mat, så vil jo kroppen nøye seg med den energien, og la være å bruke kroppsfettet som energikilde.

Når jeg er ferdig, hva så? Joda, da skal jeg tilbake til et normalt kosthold. Det vil si normal mat, uten poteter, brød, pasta og ris. Snop kun en gang i uken. Være aktiv minst 3 ganger i uken. Prøve å holde kaloriene på et fornuftig nivå 2500 - 3000 i døgnet.

Om huden har hengt med? Ja, den har hengt med hele tiden, har ikke en direkte stram deilig kropp, men det skyldes to ting: Jeg har fremdeles ca. 5 kilo meg spekk som må vekk først, samt at jeg har noen sinnsyke strekkmerker som vil være med meg resten av livet. Så noen deilig kropp kan jeg se langt etter....

Takk til alle som er happy på mine vegne

Mr. Muscle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Absolutt NULL karbohydrater Svar med sitat