Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-10, 22:33   #8
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hva skjedde med sunnheten?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.


Hvorfor spiser du lavkarbo? For at vekta skal vise noen kilo mindre eller for å få en sunnere og gladere kropp?

Jeg er ikke av de som shotter olje, jeg er av de som får hetta om jeg ikke får i meg mine grønnsaker i løpet av dagen.

Jeg spiser lavkarbo fordi det er karbene som har gjort meg feit og usunn, så da kutter jeg det usunne( korn, poteter, ris osv). Jeg spiser lavkarbo for å holde en homronell ubalsanse i sjakk og har ikke tenkt å slutte å spise lavkarbo selv om jeg når min idealvekt, jeg kommer nok kanskje bare til å vri det over fra ketogen kost til kanskje å innlemme til belgfrukter( om ikke blodsukkeret går bananas da som det gjør av bønner nå) og kanskje litt fullkorn. Mamma har spist slik lenge nå, og det er vel 8 år siden hun var ferdig slanket, nå spiser hun slik pga det er sunn mat.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat