Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-10, 22:51   #10
arkine
Seniormedlem

arkine sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 71
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Hva skjedde med sunnheten?

Jeg spiser lavkarbo for og gå ned i vekt,,men har også oppdaget at formen og kroppen liker seg bedre med lavkarbo,så planen er å holde på med dette kostholdet livet ut ,men mer tilnærma Fedon

Men om jeg kunne og jeg ikke hadde gått opp i vekt av høykarbo,og følt meg i dårlig form ,,ville jeg helst bare levd på BRØD OG ATTER BRØD ,,

så prøver og omvende tankegangen min og vanene mine til at høykarbo liker ikke min kropp,,det går bedre for hver dag,har noen ufyslige sprekker innimellom,som jeg kaster meg over alt ,,for det kan jo være siste gangen

uf ja det er ikke lett dette her ,,men jeg klarer det,det vil bare ta litt tid
å jeg er ikke opptatt av erstatninger ,,som sjokolade kaker og sånt,
men å bake lavkarbo brød og knekkebrød ,det ser jeg mer på som å ha noe å ha pålegget på,,vender meg mer og mer til smaken,,og tilslutt vil jeg nok ikke ha noe annet

tenker mye på de som har glutenallergi,,de KAN jo ikke spise mel,,å for dem fins det jo mye erstatninger ,,
og sånn blir det for oss på lavkarbo også,,
men om vi snur det på hodet ,, kanskje det er høykarbo som er erstatning,
ja noen tanker bare ,,

å en vakker dag vil jeg ikke ha høykarbo mat i det hele tatt

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat