Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-10, 23:24   #560
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Da er siste dag med ED gjennomført, og fra i morgen går jeg over på ketolyse.
Har hatt kjempeutbytte av både dietten og støtten her på forumet, men etter påske har vekten stått bom fast - faktisk så er jeg fortsatt opp 1,5 kg i forhold til laveste notering .
Så nå er det på tide med en større endring i opplegget - og da har jeg besluttet å satse på ketolyse de neste 3 mnd for å se om dette fungerer for meg.
Ny hovedvurdering av kostholdet blir derfor tatt i slutten av august.

Stikker nok innom både fase 1- og fase 2-trådene for å holde meg oppdatert på alle dere kjekke mennesker

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat