Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-10, 10:51   #39
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva skjedde med sunnheten?

Opprinnelig lagt inn av Trulte67, her.

Det kan man i en overgang få i seg ved hjelp av piller og kapsler.

JEG klarer ikke ensidig kost i f.eks. 6 mndr (eller mer) men det er beundringsverdig at noen klarer det, hvis de sliter med stor overvekt.
Det er kanskje lettere for en del å fokusere på mer variert mat etter at man er kvitt den verste overvekta.
Jeg skulle virkelig ønske jeg klarte seibiff i et par mndr nå, uten tilbehør (for å ta akkurat det eksemplet), så jeg kunne komme ned i tilnærmet ikke-skadelig overvekt, siden jeg har blitt syk pga overvekt.

Jeg kunne også ønske jeg klarte det. Men er nok for glad i kroppen min til det. Er interessert i å gi den mest mulig av det den trenger. Den har tross alt f.eks båret frem den vakre lille jenta mi. Synes jeg skylder kroppen min ALT som den mulig kan få av variasjon, rene matvarer, vitaminer, mineraler osv. Den fortjener ikke å bli hardkjørt/kjørt helt ned/sultet osv.