Tråd: Merkes knapt
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-10, 12:18   #8
Sesti
Medlem

Sesti sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Sesti har en fantastisk aura rundt segSesti har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Merkes knapt :(

Den gangen jeg faktisk gikk ned masse tok det bortimot ett år etter at 20 kg forsvant før jeg så det selv. Jeg målte cm og tok bilder og hadde kurver og fine ting og så at tallene ble mindre og mindre, men jeg så det ikke selv i speilet i det hele tatt. Resten av verden så det jo godt, men jeg var helt blind.
Samme med nå når jeg går opp, 20 kg forskjell på vekta men jeg ser ikke det heller

Jeg trur det bare er fordi det sitter ganske dypt i oss at vi ser sånn og sånn ut. Samme med dårlige vaner og ting man bare gjør, man trur ikke at man ikke kan la vær. Endring i tankegang er veldig viktig (mener jeg da) og jeg prøver å fokusere en del på det og

Plutselig en dag våkner man opp og innser at buksene slenger jo bare, og man ser helt annerledes ut. Men akkurat hva buksene angår, jeg gikk ned litt over 20 kg og beina mine ble ikke tynnere uansett. Jeg gikk ned ovenfra og ned (noe jeg mener å ha lest er ganske vanlig), og ser fremdeles at armene er de som krymper først hvis jeg går ned. Så ta tida til hjelp og ikke gi opp, så vil du merke det etterhvert

Sesti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert 17.01.11, nå lindberg-ish Svar med sitat