Sv: Hva skjedde med sunnheten?
Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.
Er nesten aldri her på forumet lenger forde jeg synes det blir for mye fokus på extremmat og lite på ren naturlig mat og lavkarbo for livet. ..... Vi trenger å fokusere på et helt liv...ikke bare noen uker vektnedgang. For om du fortsetter å spise høykarbo etter endt vektnedgang vill du gå opp igjen alt sammen. Derfor er det viktig synes jeg å miste fokuset på diett. Og fremme livsstilen lavkarbo.
Jeg synes det var utrolig trist å lese dette innlegget fra Nannah. Er det noen mulighet for å organisere kategoriene og trådene på forumet annerledes slik at vi f eks kan ha en kategori for slankere (særlig nybegynnere og de som begynner på nytt), en for de som slanker seg, men har holdt på noen måneder, og til slutt en kategori for livsstil. I livsstil-kategorien ønsker man ingen nybegynnerspørsmål eller veietråder; det kan forbeholdes de to andre kategoriene. I tillegg kommer selvsagt oppskriftrådene og artiklene etc.
Det er mange veldig flinke og erfarne folk her inne som er gull verdt for nybegynnere (arnakristin og imse og photobscura for å nevne noen få) og det er fantastisk at dere gidder å bruke så mye tid på veiledning av nykommere. Men hvis alle nybegynnerspørsmål ble forbeholdt en kategori ville det også vært mye enklere å finne fram der inne. Mange nybegynnere sliter med å forstå logikken i trådene og mange spørsmål blir spurt om igjen og om igjen.
Og jeg vil jo gjerne beholde all ekspertisen her inne, som Nannah! Det jeg liker veldig godt her er tonen, at man får svar på tiltale hvis man gjør noe dumt, men det er en slags kjærlig omsorg som er utrolig nydelig egentlig, og den er nok grunnen til at dette forumet har så mange brukere.
Ønsker dere en fin helg.
Hanne

|