Sv: Hva skjedde med sunnheten?
Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.
Den kalde, harde fakta er; Vi har blitt feite av en grunn. Den grunnen heter mat og livsstil.
Dette er nok en sannhet med modifikasjoner Jeg la på meg av hormontilskudd under tre prøverørsforsøk og fem fryseforsøk (ingen av dem endte opp i noen graviditet), har aldri vært overvektig før, har født tre barn og kommet til normalvekt innen 6 uker etter fødsel med alle tre Jeg har aldri overspist, aldri hatt spesielt søtsug, aldri levd utelukkende på usunn mat og har alltid spist mye grønnsaker men lite frukt.
Jeg begynte med ketolyse utelukkende som en kur - for å gå ned de kiloene hormonene har forårsaket, siden 'vanlig' sunn livsstil ikke funka - og da spiste jeg heller ikke snop og kaker! Jeg kom i ketose dagen etter jeg starta, og har ikke vært ute av det enda - nå har jeg vel holdt på i 6-7 uker..... og av tickeren kan man se at det har funka - på vekta 
Alle de andre (bi)virkningene har jeg ikke merka noe til; magen er fortsatt like ustabil som den alltid har vært, jeg har ikke mer energi, jeg har ikke mindre hodepine, ikke mindre luft eller diare, ikke sover jeg noe bedre om natta - men, jeg har fått litt mindre tørr hud Jeg har ikke insulinproblemer, laktose eller glutenintoleranse, eller andre underliggende helseplager, jeg er egentlig frisk som en fisk, og jeg har ingen planer om å leve ketogent resten av livet! Jeg vil bare få vekk mage/rumpefettet som kom med hormonene - de kom ikke fra maten, for da burde de kommet lenge før 

|