Sv: Hva skjedde med sunnheten?
Jeg, som mange andre før meg, begynte først med lavkarbo fordi jeg ønsket å gå ned i vekt. Var meeeeget skeptisk til å begynne med, tidligere Grete Roede disippel som jeg er, men jeg så raskt resultater og lot meg raskt overbevise.
Er utrolig takknemlig for dette forumet, fordi folk her har hjulpet meg, støttet meg og motivert meg underveis. Forumet har også vært en del av det at jeg har innsett at lavkarbo ikke bare er en kur eller diett men at det også kan være en livsstil. Jeg har lært mye om andre lavkarbo-varianter og jeg har bestemt meg for at det er snakk om lavkarbo for livet for min del. Kostholdet er SÅ mye bedre for kroppen min - magen gir meg aldri problemer lengre, energinivået er på topp, blodsukkeret svinger ikke lengre og gir meg derfor heller ikke de plagsomme humørsvingningene jeg hadde en tendens til å få når det var lavt..
Er enig i det mange sier her om erstatninger, på en annen side tenker jeg det at for min del er litt erstatninger i form av kaker/sjokolade og lignende bedre enn å falle tilbake i et gammelt mønster. Jeg ser at jeg har klart å ha såpass selvdisiplin at jeg kan unne meg litt sukkerfri sjokolade i ny og ne. Hvis det er usunt får det så være, som andre over her har sagt: Jeg er i alle fall sunnere nå enn det jeg var før jeg startet på lavkarbo 

|