Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-10, 19:24   #70
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Hva skjedde med sunnheten?

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Jeg tror mange søker "erstatninger" fordi samfunnet er blitt litt sånn at kos henger sammen med søt.

Så ja, jeg søker erstatninger. Fordi jeg ønsker å delta i "selskapet"

I dag lever vi for å spise vi spiser ikke for å leve. Mat er sosialt og det er forbundet med kos og ofte med søtsaker som du sier. Jeg søker også erstatninger både for det jeg fremdeles er så ny i lavkarbo verdenen at hodet ikke er helt med på at kroppen faktisk ikke trenger sjokkis, kaker og chips men også for å ha muligheter når andre sitter og hiver innpå kaker og vaffler ved ulike anledninger.

Man vil være med i det gode selskap og delta i den sosiale verdene det er å nyte god mat. Men selvfølgelig skal man også tenke på at dette er noe man bare skal gjøre av og til, men spesielt når man er ny på lavkarbo tar det tid for hodet og omstille seg. Sånn er det bare

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat