Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-10, 19:39   #71
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva skjedde med sunnheten?

Jeg spiser lavkarbo fordi jeg merker at kroppen min trives best med det.
Går jeg ned i vekt er det bare et pluss. Vekta har forøvrig stoppa opp igjen..
Jeg er heldig som ALDRI har hatt søtbehov. Er jeg i selskap UNNGÅR jeg alt av kaker. Smaker av og til en ts eller to bare for syns skyld eller fordi noen har skrytt hemningsløst av den.

De eneste "erstatningene" jeg tyr til er tacolefsene og pastaen. Det er vel i grunnen ikke noen erstatning for da skulle vel også fullkornslefser og fullkornspasta være en erstatning??? Velger ordet "alternativ" istedet for "erstatning" jeg. Jeg spiser omtrent det samme som alle de andre i heimen, jeg bare velger bort det jeg VET ikke er godt for kroppen og velger andre alternativer istedet. Det ER faktisk godt med speilegg på fiberplusknekkebrød.