Tråd: kviser!
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-05, 21:36   #11
dingpot
Seniormedlem

dingpot sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av TinaF

Nille, hvis du vil gjøre noe med arr etter kviser så går det an å få dem fjernet med laser. Det som skjer er at de stråler deg i fjeset slik at det ytterste laget av huden går vekk (ja, det høre snok litt makabert ut, men men), og så blir du helt blå i ansiktet (pga huden er blitt herpet) og må gå med ne krem og greier i en uke (dvs det blir nok 1 ukes isolat) - men i løpet av den uken fornyer huden seg, HELE huden i HELE fjeset, og UTEN arr pga den er blitt behandlet fra roten av. Det koster ca 5000, men du trenger ikke gjøre det flere ganger hvis jeg husker rett. Hvis du vil vite mer om det kan jeg finne ut hvor de gjør slik... men nå kan det jo hende at du overhodet ikke har bruk for det, jeg tenkte jeg bare skulle si ifra

JEG er interessert! Hihi! Har en del arr etter kvisene jeg har hatt. Men jeg er skeptisk til laserbehandling... (hudkreft osv). Hvordan blir huden etterpå? Hvor lang tid før man kan "vise seg offentlig" igjen?

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat