Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-10, 20:46   #5
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Gå ned med ketolyse - BMI under 25?

Jeg ser ikke noe problem i å spise ketogent, uansett om man er undervektig eller overvektig, forfedrene våre åt jo slik. Men om du skal spise ketogent for å gå ned 5 kg også spise etter norske anbefalinger igjen, så ser jeg ikke vitsen, for det er stor sjanse for at du går opp noen kilo med vann igjen( som kroppen lagrer når man spiser karber) i tillegg til at det stresser kroppen å gå inn og ut av ketose.

Men jeg reagerer litt på at man som normalvektig ønsker å gå ned enda flere kilo. Er du helt sikker på at du trenger å gå ned i vekt?
Trener du? Sunn mat er viktig, men ikke sult deg ned i vekt for å få et usunt kroppsideal. Tren og spis sunt, kanskje vekta bumper ned et par kilo med ketogen kost, eller kanskje du bare går ned i centimeter.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat