Sv: Maistarternes veietråd!
Opprinnelig lagt inn av hanne42, her.
Hei Paris
jeg regnet ut hva jeg spiste en vanlig dag i forrige uke og kom fram til 79% fett (bor ligge mellom 70-75%) og over 100 g protein (bor vare 1g per kroppsvekt, maks 1,5, noe som betyr 64g/96g for min del) og bare 3% karbo (under 20 g). Dessuten spiste jeg nesten 200kcal mer enn jeg forbrenner daglig.
Na har jeg kuttet ned pa fettet og proteinene og kaloriene og okt karboene. De siste dagene har jeg spist 35-40g karbo, det er det eneste jeg har regnet ut noye. Sa har jeg kuttet ut bacon til frokost, kuttet ned pa olje over gronnsaker og salat, og kuttet ut notter. Jeg spiser ogsa litt mindre kjott og bytter ut med fisk og skalldyr der jeg kan.
Resultatet er at jeg droppet 300 gram med en gang og sa 400 gram dagen etter.
Jeg har ikke regnet ut hvor mye jeg spiser av fett/proteiner/kcal na. Som deg er jeg litt lat fordi det krever litt utregning
Hanne
Hei Hanne!
Tusen takk for svar. Jeg begynte så fint idag og veie maten...men når man ikke gjør det på alt så kommer det for skevt ut. Jeg trodde det var problem å få i seg nok fett, men kan se ut som om det ikke er det? Jeg bare må bli flinkere... skal se i morgen

|