Sv: Trenger sårt hjelp til å legge om kosthaldet til familien min
Takk for støtte og gode ord alle sammen
Ho har tatt blodprøver for cøliaki ja. Hadde genet, men resten av blodprøvene var visst tvetydige, skjønte ikkje heilt, men legen meinte det ikkje var grunn for å undersøke meir. Har papirene på det ein stad, viss nokon har peiling på kva tallene står for?
Me har sidan ho var baby gått jevnleg på allergi og astma avdelingen på haukeland, men eg trur ikkje me har hatt samme legen to gonger alle dei åra me har gått der. Ein lege meiner noko, ein anna lege meiner noko anna.
Men ho er normalvektig og har vanleg høgd. Før var ho veldig tynn, men no er ho litt rundere. Er ikkje cøliakere små og tynne?
Prikktest har ho hatt mang ein gong. Sist prikktesta dei for 19 forskjellige ting, ho slo ut på alle.
Smoothies, tapas og dipp og slikt er berre å gløyme. Ho et det ikkje 
Men vaffelrøre i kjøleskapet var ein god ide. Men må lage til heile gjengen da hehe 
Vettel -du er slettes ikkje slem 
Som sagt så bruker eg ikkje SÅ mykje halvfabrikata. Nokon gonger i veka kanskje.
Eg elsker tomatsaus, og har ei knallgod oppskrift som eg lærte av mamma, og den er jo lett å variere. Men eg har til dags dato ikkje fått ho til å ete tomatsaus. Uansett om eg så har most den med stavmikser, så et ho det ikkje. Men med kun fløte har eg ikkje prøvd.
Vurderer å skifte fastlege. Han er grei han altså, men frykteleg konservativ og gammeldags.

|