Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-10, 19:13   #83
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva skjedde med sunnheten?

Slik jeg har forstått Nellie er mange av oss så opptatte av å gå ned i vekt at vi velger snarveier.. Husker den tiden da å sulte seg var en snarvei, kaste opp all maten er en annen snarvei.... Jeg gikk fort ned i vekt, og følte meg vel, men det gikk jaggu ikke lange tiden igjen før jeg var på kjøret igjen..

Jeg forstår Nellie slik at vi må huske på å ta vare på HELE oss underveis! Og ikke bare se på vekta. Det er vel derfor det blant annet anbefales å IKKE gå ned mer en 0.5 kilo i uka?? Og jeg tror heller ikke at det er sunt å bare spise ensidig kost. Det finnes faktisk endel mangelsykdommer fremdeles.. Og det er trist å stå på sidelinja å se at knallhard slanking har ført til forfall nettopp grunnet ensidig kost. Jeg HAR sett det en gang og det var ikke noe vakkert syn... Vel, dama BLE tynn, men likavel...

Synes Nellie har virkelig satt fingern på noe som er lett å se forbi, og jeg er henne veldig takknemlig for at hun gjorde meg obs på lettvintløsningene og menyen min er derfor korrigert. Nellie!