Sv: Fløte som drikke?
Opprinnelig lagt inn av Paris, her.
Hehe... Kjenner meg såååå utrolig godt igjen!! Etter bare noen dager følte jeg at jeg hadde "et nytt liv". Men så blir man bare litt bitt og vil gjerne ned i vekt også - og få en slank bikini-kropp til sommeren drømme...
Tror det er litt over 3 kh i bringebær og 7 kh i jorbær? Men skulle gjerne visst hvor den magiske grensa går - en ting er antall karbs pr dag, men hva med anntall pr måltid er noe annet... jeg spiser ofte paprika til ost selv om det er litt mye kh i den. Men noe må jeg jo spise som inneholder kh. Akkurat i dag har jeg en sånn dag som jeg ikke orker å spise noenting. Lurte på om jeg skulle prøve å klare meg uten melkeprodukt, men hva i alle dager skal jeg spise? Er sååå lei av egg og bacon
JO, eg fann jo ut det at det er over dobbelt så mange karb i jordbær, men so what!!! Er jo ikkje slik at eg et ei heil korg (400-500g) heller... vert med eit par tre bær. Så det skal eg jammen meg halda fram med å unna meg sjølv 
Off, kjenner kjensla av å vera lei egg og bacon. Det vert i overkant mykje einsformig mat når eg òg går på dette. Men, så er det jo å vri hjernen litt, tenkja alternativt: kyllingsalat, tacosalat, kyllingvinger(lår), oopsi-roll med pålegg (eg skal laga oopsi-rollar no i kveld), oste og skinkesnurr (steikt i panna, då er det knallman!)... ja... det er jo flust av oppskrifter! Men, eg las ei i dag som sa ho var litt forvirra av alle oppskriftene, og det kan eg forstå. Er jo mange gode rettar ein kan laga, men så kjem problemet med å bestemma seg, og då klarer ikkje eg landa på noko og går utan å eta nokon ting for eg veit rett og slett ikkje kva eg skal laga av alt det gode... haha! Kan verta for mange val her i livet òg 
Ja, skulle vore eit opplegg for kor mange karb ein kan eta per måltid. Når det vert til at eg nokre dagar berre et to måltid, vert det som regel eitt lite og ein stor middag... med masse grønsaker som sikkert dekker heile dagskvoten! Haha!
Anyway... kva handla tråden om??? :P
|