Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-10, 20:21   #4
Matglad
Medlem

Medlem siden: Jan 2010
Matglad har en fantastisk aura rundt segMatglad har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Melkeprodukt og vektnedgang

Opprinnelig lagt inn av Paris, her.

Tusen takk for svar!! Jeg kan nesten ikke skjønne hvordan jeg skal klare meg uten melkeprodukt OG tomater...siden det er en hoved-del av alle mine måltider. Det er nesten utenkelig

Skal se om jeg klarer å samle meg noe mat som jeg kan like...

Jeg vet, ikke enkelt. Har selv tenkt på ironien i at jeg synes det er superenkelt og motiverende å leve i ketose. Det har blitt mitt normale liv, forsaker ingenting, selv om resten av omverdenen synes å tro det. Men når jeg skulle kutte meieriprodukter syntes jeg det var skikkelig tungt.

Har liksom funnet litt ut av det allikevel. En tanke som har hjulpet meg er at det utfordrer min kreativitet til å finne på noe annet. Og at vi dermed får prøvd ut nye oppskrifter som vi ellers ville gått glipp av.

Jeg er ikke 100 % konsekvent når jeg er borte hos andre. Min familie har endelig begynt å skjønne hva de kan servere meg i og med at jeg lever i ketose. Har liksom ikke lyst til å være vanskelig med å plutselig ikke spise meieriprodukter heller. Men hjemme er jeg konsekvent, og det er jo der jeg spiser aller mest.

Så min prioritering er, først og fremst være i ketose - det er superviktig, det firer jeg ikke på. Så å holde meg unna meieriprodukter så langt det er mulig.

Lykke til, det er mulig - jeg lover

Blitt ketolikk
Matglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF Svar med sitat