Sv: Hva skjedde med sunnheten?
Opprinnelig lagt inn av Dreamy, her.
Man må da prøve å finne en balansegang man kan leve med, en som tilfredsstiller begge behovene, for vektnedgang og erstattninger.
Noen er veldig flinke og fikser alt som ingenting, men alle gjør ikke det, og det er mange faktorer i et menneskes liv som spiller en rolle.
Er så enig i alt du skriver. Hadde jeg fikset greit å legge om kostholdet mitt, hadde jeg nok aldri oppdaget lavkarbo, for å si det sånn....Da hadde jeg ikke trengt å lete etter noe som virker for vektnedgang. For meg er det en ENORM omveltning i livet mitt å ikke spise "vanlig" som jeg alltid har gjort. Jeg har aldri vært noe flink til å slanke meg, dette er første gang jeg har greid det. (mer enn 2-3 kg) Jeg har mer eller mindre holdt på med dette i 1 1/2 år nå, og synes selv jeg har kommet kjempelangt med meg selv og mine holdninger til mat. Føler det som et slag i trynet og blir litt provosert hver gang jeg leser slike innlegg som: " når skal dere forstå at dere ikke må spise sukkererstatninger" Takk, skjønner at det ikke er optimalt, men da er alternativet for meg pr. idag å gå tilbake til høykarbo. Har aldri vært av typen som greier drastiske endringer over natta.

|