Sv: Hva skjedde med sunnheten?
Opprinnelig lagt inn av morthy, her.
Jeg mener også at man ikke må drive rovdrift på kroppen sin får å bli slank!
Ha en god natt!
Det er på en måte det som var den røde tråden...
Det er sant at det ikke går ann å finne noe som er rett for ALLE og det har jeg heller ikke sagt Men at det er visse grunnprinsipper som burde gjelde for alle, det skjønner jeg ikke kan være en diskusjon engang.
Har selv slitt med ortoreksi i mange år, jeg. Ikke kunnet spise uten å ha trena først osv. Sulta meg med 1000 kalorier inn om dagen. Spist kylling på heltid. Und so weiter.
Vet ALT om hva det er å gjøre alt, som er alt annet enn godt for en, til en sannhet i sitt eget hode. Prøvde på en måte, med denne tråden, å få noen til å våkne opp, om enn bare litt.
Håper det var NOEN som fikk en tankevekker da. Resten får bare krysse over på andre siden av gata når de ser meg
Tror ikke jeg har tenkt til å forsvare mine meninger eller det jeg har skrevet, noe mer i denne tråden. Føler liksom det er repetert så mange ganger nå.. Så alle anklagelser og henvendelser kan rettes til meg på PM eller i en rød prikk
Pass på kroppen deres!! Husk at den skal bære dere helst til dere blir gamle og grå. Dere vil ikke ha den i dårlig humør.
Sist redigert av nellie : 02-06-10 kl 00:11.
|