Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-10, 00:16   #98
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva skjedde med sunnheten?

Opprinnelig lagt inn av Sweet Pink Kitty, her.

Jeg er helt enig i at man skal prøve å leve sunt, problemet her nellie er vel kanskje at man finner deg en smule krass, som om du sitter med en fasit på hva som er riktig eller ikke. Jeg lurer egentlig på hvilke grunnprinsipper du mener, fordi folk er jo så vanvittig forskjellige, og folk her inne, ihvertfall jeg, opplever til stadighet at jeg får høre at jeg lever usunt fordi jeg lever på lavkarbo. Ergo, det som er sunt for deg, er jo ikke nødvendigvis sunt for andre?

Okei. En siste gang da.
Jeg høres kanskje krass ut. Det er helt okei Er ikke ute etter å vinne noe popularitetskonkurranse, men etter å få folk til å tenke seg om litt

Jeg mener IKKE at jeg sitter på alle svarene og mener ikke at alle som gjør tingene som jeg nevnte er "åååh, så usunne." Jeg mener IKKE at det er gruuusomt å spise 1100 kalorier innimellom, eller i en periode. Mener ikke at jeg er perfekt og mener ikke at jeg gjør alt rett.

Hovedinnlegget var ikke et personlig angrep på noen, men skjønner godt at folk gjerne vil "angripe" meg