Heisan Så var det meg igjen da. Ned en drøy halvkilo til. Helt greit. Merker det mer og mer på klærne nå. Det morsomme er at nå begynner jeg på de kiloene det er veeeeldig lenge siden jeg har klart å få bort. Ligger på 87,5 kg nå, og har et realistisk håp om kanskje å komme ned på 70-tallet i løpet av sommerferien. Har gått ned over 8 kg nå på 7 uker. Egentlig startet jeg dette raidet mot flesket mitt i januar ifjor, den gang stoppet vekta på 113 kg. Da var det 10 uker på shake og trening på Family Sportsclub. Egentlig flott opplegg med "Easylife"-kurs i 6 mnd. med veldig bra oppfølging. Perioden med bare shake var helt ok, det var verre når vi skulle begynne å spise igjen. Jeg synes det var vanskelig å balansere kosten sånn at jeg ble skikkelig mett uten at vekten sto stille eller økte. Etter en periode med litt opp og ned, fant jeg endelig tilbake til lavkarbo, og har nå skjønt at det er dette som passer for meg. Synes det er fantastisk deilig å ikke være særlig sulten selv om det skulle gå mange tilmer mellom måltidene. Kan komme hjem fra jobb og lage middag uten å holde på å gå fra vettet mens jeg venter på at den skal bli ferdig. Dette kan jeg ikke se noen grunn til å slutte med!!! Det er også veldig inspirerende å se alle de flotte resultatene dere andre har. Så stå på alle sammen, dette klarer vi!!!