Sv: Juniskravletråd for 30+
Opprinnelig lagt inn av Imse, her.
Gratulerer så mye med positiv test Elisabethcita
Takk Imse!!
Opprinnelig lagt inn av Popp, her.
Her er det bare å pøse på hemmeligheter fra IRL HVertfall slike hyggelig nyheter. Du får det hvertfall lettere enn meg med å komme med bortforklaring på hvorfor du ikke skal drikke - hvorfor du er dårlig etc.=> lavkarbo dietten 
Det er godt å høre! Blir nesten helt tussete av å ikke kunne si noe vettu... I går hadde vi pappa på besøk, og da var det hardt å ikke buse ut med det gitt... "Ja, er det noe nytt da?" "Neeeeeeeeeei, jeg tror da ikke det...." 
Ja, egentlig har jeg gode unnskyldninger å komme med, både lavkarbo og stoffskifteproblemene mine. Folk er vant til at jeg spiser "rar" mat, pluss at jeg er sliten og kvalm og diverse hele tiden uansett. Alkohol tåler jeg dårlig pga stoffskiftet mitt uansett (blir ikke fyllesjuk eller noe, men veldig vondt i ledd/musklatur... Rare meg!), så folk er vant til at jeg takker nei.
Blir spennende dette her... 
I dag prøver jeg å samle energi til å sy vesker. Jeg fikk et herlig stoff i posten fra Jotex her om dagen, med kumønster på!! O lykke!
Men først skal jeg spise litt, og prøver å minne meg selv på at jeg ikke må tryne i spekematfatet. Min store lidenskap igrunnen, men jeg skal nok klare meg noen måneder uten altså...
Vaskeklut: Gratulerer med ferie!!! Kan tenke meg det føles deilig!!

|