Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-10, 18:04   #1482
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av 65kgmamma=perfekt, her.

Hei jenter

I dag når jeg stod opp viste vekta bare 300 gram fra laveste notering. Så jeg har fått av ca 2,7 kg denne uken med alt vannet som følger fra utdrikningslaget i helgen Kjempe fornøyd med det

Meeeeeeeeeeeeen, tok også en graviditetstest fordi jeg blødde jo konstant når jeg gikk på minipillen, men når jeg kuttet den ut stoppet jeg å blø, så ville bare sjekke at jeg ikke er gravid. Men jeg syns jeg kan se en strek som er meget svak, men testen var gått ut på dato ..
Ei venninne sa at den ville ikke vist positivt viss ikke en er gravid...? At den heller ville ikke vist noen strek selv om man er gravid..?! Vi har alltid vært flink å bruke prev. Men jeg vet at engang var kondomen nesten av og litt vridd, men trodde ikke det var lekket noe ut



Huff jeg blir kjempe stressa, jeg har jo en datter som akkurat er fylt 9 mnd så var vel ikke helt klar for dette igjen, men viss det er tilfellet så blir jeg jo glad. Men ville jo helst ha klart å nå målet mitt først ...

Noen som har noen tanker eller råd ??

Da jeg fant ut at jeg var gravid var streke svak svak blå 3 ganger.. hehe
Ja kan jo være du er gravid kan du ikke bare kjøpe en ny test og så ta den i morgen tidlig ? Nå ble jeg spent her! Blir jo skikelig baby boom her nå hhihi

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat