Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-05, 15:06   #14
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Jeg er også enig i at han har et bra kosthold, tror ikke du skal bekymre deg for mye for variasjon, men pass på at han får en god proteinkilde til hvert eneste måltid.

Ellers så vil jeg råde deg til å jobbe med systemet - OM du har kapasitet til det. At de visst har utelukket cøliaki nå, behøver ikke bety at han ikke har det. Om det er det han har så er det normalt at alt blir mye bedre når han passerer 3 år. Da blir også diagnostisering vanskeligere, noe som kansje ikke er fullt så bra... Men han har det bedre.

Det skjedde med vår sønn som hadde (cøliakirelaterte) plager før. Vi har alltid passet på å servere nok proteiner, og godt fett før annen "fyllmat" som brød og jus. Det har gjort at vår gutt ikke har vært sjuk nok til å komme noen vei i det offentlige systemet...

Stå på! Om du klarer det så kom deg til de rette ekspertene. Vi har fritt sykehusvalg så be om å bli henvist til for eksempel rikshospitalet - eller en annen plass med et godt fagmiljø.