Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-10, 16:17   #2
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Noen vektopererte som kan hjelpe?

Hvor mye gikk du ned i forkant av operasjonen, om du gikk ned noe? Jeg gikk ikke ned noe først, ergo raste jeg ned etterpå, mens de jeg kjenner som gikk ned mye før operasjonen stod litt mer stille etterpå og det er jo ganske naturlig egentlig, siden det er litt begrenset hvor mye kroppen kan rase ned over tid. Men noen går sakte ned i begynnelsen uansett, det kan plutselig løsne. Jeg hadde ikke begynt å tenke slanking så tidlig, det har bare gått en måned og mye kan skje. Kroppen trenger litt tid, og det dummeste du kan gjøre er å sammenligne det med andre. Flere jeg kjenner gikk utrolig tregt ned i vekt til å begynne med, men alle har nådd målet sitt allikevel. Men skjønner at det er frustrerende, altså.