Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-10, 16:36   #3
Elvi
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2006
Alder: 47
Elvi er på en erverdig vei

Sv: Noen vektopererte som kan hjelpe?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvor mye gikk du ned i forkant av operasjonen, om du gikk ned noe? Jeg gikk ikke ned noe først, ergo raste jeg ned etterpå, mens de jeg kjenner som gikk ned mye før operasjonen stod litt mer stille etterpå og det er jo ganske naturlig egentlig, siden det er litt begrenset hvor mye kroppen kan rase ned over tid. Men noen går sakte ned i begynnelsen uansett, det kan plutselig løsne. Jeg hadde ikke begynt å tenke slanking så tidlig, det har bare gått en måned og mye kan skje. Kroppen trenger litt tid, og det dummeste du kan gjøre er å sammenligne det med andre. Flere jeg kjenner gikk utrolig tregt ned i vekt til å begynne med, men alle har nådd målet sitt allikevel. Men skjønner at det er frustrerende, altså.

Jeg gikk ned 15 kilo i løpet av de 5 siste mnd. før operasjonen. De siste 5 kiloene tok jeg siste 3 ukene før operasjon. Jeg har planer om å ikke tenke slanking, men det er lett å havne i den fella når kroppen stritter i mot. Skal denne uka som kommer spise ordentlig innenfor de mengdene jeg har fått angitt og se om det løsner. Hvor lang tid tok det for deg før det løsnet?

Elvi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat