Sv: Hvor snart kan man gå ned i vekt på denne kuren?
Opprinnelig lagt inn av søtmumsen, her.
Det var nok ment som et veldig godt tips! Her er det mange som har god kunnskap om dette, og for mange av oss som har slitet med overvekt i mange mange år, er dette en livsstil endring, ikke nok en slankekur. Hvis du bare skal ned noen kilo du har gått opp, er det nok lettere å bare telle kalorier og spise sunt (f.eks Grete Roede kurs), der man kan gå ned opptil 1 kg uka med vanlig mat.
For disse kurene her må man virkelig sette seg inn i og lese maaasse om.
Igjen, forteller deg ikke hva du skal gjøre, men bare gir tips
Det er jo akkurat det du gjør, kjære deg Du forteller meg hva jeg skal gjøre.... jeg er ikke ny her skjønner du, har vært her før, og lest maaaassssse.... og når jeg setter meg inn i noe så fordyper jeg meg i det ..... og nå repeterer jeg...... og hvis jeg vil legge om kostholdet mitt til mere fett og mindre karbo, så gjør jeg det...... må bare repetere det jeg har glemt... er ikke noen ungpike lenger.... pass på at dere her ikke blir noen bedrevitere.........det lureste er å svare på spørsmålene...... og jeg har ikke spurt om denne dietten er lur for meg og ikke bedt om tips til hva jeg ikke skal gjøre.... det finner jeg selv ut av skjønner du..... og jeg har fått flere gode svar på mitt spørsmål..... men også et par som svarer på noe jeg ikke har spurt om ...... men jeg tar det med godt humør... må bare si ifra 
|