Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-10, 12:22   #29
Flippy
Medlem
 
Flippy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oppland
Alder: 52
Innlegg: 231
Flippy er på en erverdig vei

Sv: Hvor snart kan man gå ned i vekt på denne kuren?

Opprinnelig lagt inn av Vigdinil, her.

Hei!

Jeg lurer på hvor fort man går ned i vekt på ketolysekuren? Jeg forstår det slik at man går først inn i en fase hvor man skal spise seg inn i ketose gjennom diettprogrammet, og etter dette begynner man å gå ned?
Hva om man reiser bort en helg, kan manda ta en pause fra dietten, eller at det blir litt modifisert spising ut fra hva man har mulighet til å få tak i av rette kosten ?

Jeg gikk fort ned i begynnelsen, så etter noen uker stagnerte det litt - jeg var i ketose på dag to Jeg økte litt på karbene, men var fortsatt i ketose, og vekta går nedover, om enn litt opp innimellom I signaturen min kan du se 'tempoet' på min totale nedgang - start var 14. april og i dag har jeg gått ned til sammen 7,7 kg.

Jeg var på camping/am-car/fylletur nå i helgen, så forrige uke spiste jeg meg gradvis ut av ketose for å unngå ketosefylla (og det funka faktisk). Da kom det på 500g - regner med det var vann i helgen har jeg spist både poteter, pizza på restaurant, brød, is og alkohol i ymse varianter (ikke noe lavkarbo) og resultatet fra helgen er -600g, så min sprekk har ihvertfall ikke stoppet nedgangen Vet ikke om det har noe å si at jeg gradvis kom ut av ketose, eller om jeg bare har hatt flaks, men det ble ikke så ille som jeg var redd for - nemlig at jeg skulle legge på meg x antall kilo pga karbene......

Mener jeg har hørt at man helst ikke skal ut og inn av ketose så ofte, men en gang i blandt tror jeg nok går greit for de fleste

__________________
Start 14/4-2010


Flippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har nådd målet, så det vil tiden vise :) Svar med sitat