Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-10, 14:51   #9
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jeg har visst for høye kolesterolnivåer?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hmmm, jeg mener å ha lest et sted at kolesterolprøvene kan bli påvirket dersom kroppen ennå ikke har rukket å regulere ned kolesterolet. Jeg har i hvert fall alltid tatt kolesterolprøvene fastende, men det har vel forsåvidt vært fordi jeg skulle ta andre prøver som skulle taes fastende.

Står på nettsidene til Fürst at prøven ikke trenger å tas fastende og siden de analyserer en stor del av prøvene tatt her på Østlandet velger jeg å tro at de har rett, selv om jeg ville ha tatt den fastende selv!
Men det er nok bare sykepleieren i meg som gjerne vil ha alle prøver fastende, sånn bare for å være sikker liksom!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat