Sv: Så var det på'n igjen. Denne gangen med verdens beste motivasjon
Opprinnelig lagt inn av Mr.K, her.
Jeg ønsker ikke å være den pappaen som ikke orker å leke, løpe og styre masse med kommende barn. Det som også er viktig er at jeg går frem som et godt eksempel etterhvert som barnet blir eldre. Vanskelig å stå med pekefinger hvis man ikke følger samme eksempel selv ?!
Da jeg ikke er spesielt glad i å lage mat, og dette har nok vært en bidragsyter til sprekker, har jeg i dag bestilt ferdig mat fra spisdegslank.no. Etter å ha gått på ketolyse kuren en gang før, så ser jeg at denne kuren er ganske lik og maten inneholder mindre enn 25g karbo om dagen. Håper denne måten å gjøre det på kan bidra til at jeg fullfører!
Hei, så flott at det å få barn gir deg en ekstra piff, jeg har selv 3 barn og altfor mange kg å dra rundt på. En ting jeg vet sikkert er at det er lettere å være en god far/mor når man er lettere og spiser annerledes, man får mer energi at å gå på ketolyse
Jeg er på dag 4 med maten fra spisdegslank.no og det smaker veldig godt. Alle rettene jeg har spist til nå har vært skikkelig gode, i dag hadde jeg laksesuppe til lunch og den var fantastisk! (og jeg er ikke noe glad i laks)
Så gled deg til måltidene du har bestilt, dette kommer du til å like 
Lykke til!
|