Tråd: Stemmer det?
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-10, 11:32   #17
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Stemmer det?

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Ok, da har jeg misforstått noe helt vesentlig med dette kostholdet jeg da. Det var jo greit å få oppklart Forbrenner virkelig kroppens celler ketoner?Bekreft det en gang til, please. Ser da at jeg har en del lesning å gjøre fremover. Har visst fortsatt gammel kunnskap å bli kvitt som surrer det til for å forstå klart.

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Tusen takk for at jeg har lært noe nytt idag. Det betyr at det sitatet i artikkelen er tullball. Ikke rart jeg hang meg opp i det da!

Ikke rart om du har vært litt forvirret, nei! Mange begreper å holde styr på i tillegg til at en del gammel kunnskap viser seg å ikke være kunnskap, men feilinformasjon!

Håper du har fått ting litt på stell i dag og kan sluke en masse ny kunnskap med nye øyne!