Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-10, 12:16   #11
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Blir livet mitt perfekt om jeg blir tynn?

Veldig fint innlegg! Jeg har tydeligvis lest det før .

Noe som overrasket meg da jeg begynte å nå normalvekt, var at jeg endelig skjønte hva folk mente med ''det beskyttende spekklaget'', det lå ikke klart for meg før jeg i grunn ikke hadde det lenger, som Nilles venninne påpeker blir gjerne overvekten syndebukken for alt som går i mot en i livet. Det er såre enkelt, alt kan skyldes på at en er feit, avvisning i særdeleshet, og når man ikke er feit lenger, hva skal man skylde på da? En utilstrekkelig personlighet? For det er slitsomt å skulle gå dypere i materien for å forstå og takle motgang.

Men ellers har det hjulpet meg enormt mye å virkelig prøve å akseptere og etterhvert elske meg selv hele veien. Det er ikke nødvendigvis så lett. Men om man ikke er glad i seg selv som tjukk, så blir det ikke lettere å være glad i seg selv når man er slank heller. Jeg tror det ligger mye i uttrykket ''aksept er det første steget på vei til endring''.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat