Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-10, 16:58   #3
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: lavkarbo-lite variasjon?

Det er også et utall tråder om tilbehør/grønnsaker her

Selv bruker jeg mest spinat og paprika, blomkål lager jeg bare suppe eller grateng av. Hva angår salatdressing trenger du jo ikke å ta utgangspunkt i olje (men den blir kanskje bedre om du blander den med litt vineddik og krydder og lager vinaigrette?) - så lenge det er en fettkilde er jo alt "greit", hva med dressing basert på rømme eller majones?

Jeg liker ikke avokado eller asparges jeg heller - og er kresen angående mye annet rart i tillegg. Likevel har jeg aldri spist så variert før, som når jeg spiser ketolyse-mat. Anbefaler virkelig å bla litt i oppskriftsforumet, jeg oppdager hele tiden nye ting jeg vil prøve!

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat