Sv: Hva er DIN partystopper?
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Ehm, det var da veldig til antagelser.
Neida, jeg bare tillater meg å stille spørsmåltegn ved alle rådene man får her på forumet. At det er brukerstyrt er både positivt og negativt, man kan risikere å få mange ubrukelige råd og som fersking kan det være vanskelig å vite hvem man bør høre på.
På samme tid er det en veldig styrke at det finnes mange med erfaring som man kan spørre om det man lurer på.
Det høres så greit ut at man må finne ut hva som stopper vektstagnasjonen - i praksis er det ikke like lett, ihvertfall ikke for meg.. Jeg blir rett og slett litt misunnelig på alle dere som alltid vet hvorfor dere ikke går ned i vekt... Det er kjekt å ha en forklaring på alt!
Så irriterende det enn er for meg kan det faktisk tenkes at det ikke finnes en plausibel forklaring...
Det er ikke alltid om man er flink som er avgjørende - tro meg, det vet jeg alt om.
Men misforstå meg ikke, jeg er veldig glad for dette forumet - det gir meg mye å lese her inne. Likevel må det være lov å stille spørsmål som er kritiske 
Jeg skjønner også at hvis man spiser mye av en matvare så får man i seg for mye karber (nøtteeksemplet ditt), jeg snakker om et kosthold som følger retningslinjene, i mitt tilfelle Skaldeman...
Jeg har ikke noe større ønske enn at dette kostholdet skal få meg ned i vekt, jeg merker allerede at det er bra for meg. Jeg er allerede friskere av en kronisk betennelse jeg har slitt med i 4 år og det roper jeg hurra for. Jeg tenker ikke å gå tilbake til mitt gamle kosthold uansett - men det hadde vært hyggelig å ta av de 10-12 kiloene som jeg trenger å ta av. 

|