Sv: Hva er DIN partystopper?
Opprinnelig lagt inn av EmilyB, her.
morthy: det er veldig mange råd her inne, noen er ganske motsatt av hverandre, noen er likelydende osv. Det beste man kan gjøre er å teste ting ut på seg selv og se hva som funker og ikke, etter en god stund får man faktisk også en liten peiling for hva som fungerer for ens kropp og ikke. Men det er ikke noe som er gjort i starten.
Selv trykker jeg enkelte råd her inne til mitt bryst, nikker gjenkjennende til andre og overser det som ikke fungerer for meg Jeg hadde ikke vært der jeg var i dag, om jeg ikke hadde lest så mye bra her inne.
Hvis jeg mistenker at noe hindrer vektnedgangen, spiser jeg som før men kutter ut den ene varen. Om vekta da går ned, er i hvert fall det for meg et godt tegn på at den varen var en partystopper. Jeg har trukket fra og inkludert matvarer på den måten for å bli bedre kjent med egen kropp.
Høres ut som et godt råd, mitt problem så langt er at jeg har ikke funnet ut hva som hindrer meg i å gå ned i vekt..
Jeg har kuttet ut rødvin, knekkebrød (nannahs), fløte, ost... Jeg har ikke fått betalt i vektnedgang...
Men skjønner prinsippet 

|