Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-10, 10:16   #10
Trulte67
Medlem

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 58
Trulte67 er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo-lite variasjon?

Jeg synes også jeg gikk glipp av en god del, og spiste altfor lite variert i begynnelsen - MEN - for 2 dager siden gikk det plutselig opp for meg at nå spiser vi faktisk myyyyye mer variert enn vi gjorde før ketolyse-dietten!! Så det gjaldt altså å komme skikkelig i gang, og finne ting man liker!
Vedr "brød", så finnes et slags knekkebrød med 2,7 karbo i hver skive, det heter Fiberrik med solsikker, tror jeg... Ihvertfall en eske med små skiver inni.
Og hvorfor må du ha dressing eller olje på salaten da? Spis salat med egg og revet ost og/eller fetaost, så glemmer du snart at du mangler dressing... Den eneste dressingen jeg bruker i blant, er å bruke fetaost som ligger marinert på glass. Osten kan du ta opp med gaffel, så får du bare litt olje med, og det er egentlig nok.

Og du - tro meg -- jeg elsker ALT av melkemat, det være risgrøt, yoghurt, iskrem osv osv. Jeg elsker også kokt ris med smør, og ikke minst frukt!!
Det eneste jeg savner veldig på etter å ha gått på denne kuren i 1 mnd, er frukt -- og jeg spiser litt, men veldig veldig lite. Hadde blåbærsyltetøy på cottage cheese til frokost i dag. Digg. Det er Lerums syltetøy uten sukker.

118 kg (grøss) i nov.2008. Ketolyse fra mai 2010, da 106,6 kg.
Trulte67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse,men øker på karboene i sommer! Svar med sitat