Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-10, 13:17   #2
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Hehe, for det første er det ingenting i min verden som heter ''endt diett'', denne dietten er for livet .
Jeg har ingen spesiell gulerot, de fine tingene jeg opplever hver dag med å bli slankere og friskere er i grunn belønning nok i seg selv. Jeg vet det høres litt hippie ut, men det er sant, altså .
Jeg hadde en greie med at jeg skal tatovere en sleve (dekke armen) når jeg kommer til målet, men det må i tilfelle være økonomisk gjennomførbart, og når jeg tenker over det, så er det ingen grunn til at jeg ikke skal gjøre det nå, om jeg hadde hatt råd til det.
Jeg tror nok heller guleroten er det at jeg endelig skal slippe å slanke meg, og at jeg er langt ute av fare for å bl. a rammes av diabetes og andre uhumskheter som følge av overvekt.

Uff, så fornuftig jeg høres ut .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat