Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-10, 21:16   #14
Mumle
Medlem
 
Mumle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 107
Mumle er på en erverdig vei

Sv: Blir livet mitt perfekt om jeg blir tynn?

Det var utrolig fint beskrevet i startinnlegget.

Jeg har vært overvektig hele livet så jeg vet ikke hvordan det føles å være normalvektig, men jeg har en følelse av at jeg kanskje alltid kommer til å føle meg som "hun tykke". Når jeg ser på bilder av meg selv opp gjennom årene så ser jeg at jeg slett ikke var ekstremt tykk da jeg var rundt 12-14 år gammel. Lubben ja, men ikke kraftig overvektig. Likevel følte jeg meg som en diger flodhest på den tida også. Da jeg var rundt 18-19 år veide jeg ca. 90 kg og følte meg som en varmluftsballong. I dag er jeg 34 og veier 136 kg, og har egentlig bedre selvtillit på kroppen min enn jeg noen gang har hatt før. Det er klart det har med alder og livssituasjon å gjøre, men likevel er det rart å tenke på.

Jeg tror at jeg vil føle meg bedre når jeg veier mindre, i form av at kroppen blir lettere å dra med seg og det blir morsommere og enklere å handle klær. Jeg vil bli mer bevegelig og en del fysiske ting vil helt klart bli lettere. Men om det vil gjøre noe særlig med selvtilliten min tviler jeg på.

__________________



Min journal
Mumle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lett blanding: Atkins, Ketolyse, selvkomponert Svar med sitat