Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-10, 01:52   #1
Paris
Seniormedlem

Paris sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 49
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Alkohol og lavkarbo

Jeg får en helg bestående av mye festing nå. Og jeg vil være med, så kommer til å drikke litt. Leter derfor etter en hvitvin jeg kan leve med, men må ha noe øl også.

Hva gjør dere når dere drikker? Jeg er ikke så stor-spist om dagen, så kanskje lurt å være litt forsiktig. Der er nok lite tilgang på lav-karbo-mat, så jeg må basere meg på å ta med noe. Noen som har noen gode tips til å ta med? Uten kjøleskap kanskje. Må ha noe "snacks" også - som er enkel. Lurte litt på baconsnacks, men jeg kan ikke si at jeg er helt tilhenger og solgt til den akkurat. Syns litt går greit å spise, men har somregel en pose i flere uker - og da spiser jeg kun litt i helgene når de andre spiser chips. Men ja, ikke min favoritt akkurat.

Hvis jeg lager med noe oste-chips. Hva oppbevarer jeg de helst i? En tett boks? Pose så blir de vel myke?

Gi meg noen tips da
Mensen er også fullt på vei inn kjenner jeg - og den forverrer seg når jeg går på lavkarbo...skikkelig kjedelig. Tom pms er tilbake

En annen ting...Noen som har et tips til luft i magen? Kan kanskje bli litt mye luft i magen sånne dager. Tips til noe kost-tilskudd eller noe som hjelper?

Ha en fin helg da dere...Gleder meg til helga!!

Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat