Jeg får en helg bestående av mye festing nå. Og jeg vil være med, så kommer til å drikke litt. Leter derfor etter en hvitvin jeg kan leve med, men må ha noe øl også. Hva gjør dere når dere drikker? Jeg er ikke så stor-spist om dagen, så kanskje lurt å være litt forsiktig. Der er nok lite tilgang på lav-karbo-mat, så jeg må basere meg på å ta med noe. Noen som har noen gode tips til å ta med? Uten kjøleskap kanskje. Må ha noe "snacks" også - som er enkel. Lurte litt på baconsnacks, men jeg kan ikke si at jeg er helt tilhenger og solgt til den akkurat. Syns litt går greit å spise, men har somregel en pose i flere uker - og da spiser jeg kun litt i helgene når de andre spiser chips. Men ja, ikke min favoritt akkurat. Hvis jeg lager med noe oste-chips. Hva oppbevarer jeg de helst i? En tett boks? Pose så blir de vel myke? Gi meg noen tips da Mensen er også fullt på vei inn kjenner jeg - og den forverrer seg når jeg går på lavkarbo...skikkelig kjedelig. Tom pms er tilbake En annen ting...Noen som har et tips til luft i magen? Kan kanskje bli litt mye luft i magen sånne dager. Tips til noe kost-tilskudd eller noe som hjelper? Ha en fin helg da dere...Gleder meg til helga!!