Jeg er så full av selv-nytelse om dagen.... Det er helt utrolig. Etter å ha laget de der modell bildene i går, kom jeg til å tenkte på en billed serie jeg så i en eller annen avis. Badedrakt modeller, blant dem frøken Norge, Cathrine Sørland. Hun er i mine øyne altfor tynn. Jeg kjenner Cathrine og vet hun sliter med å holde vekta oppe - hun spiser masse (sjokolade og is monsteret) og prøver IKKE slanke seg. I denne bildeserien var hun den TJUKKESTE av dem !! Flere av dem så rett og slett syke ut.... slik jeg så ut da jeg trodde jeg var fin og veide 52 kg ! Så ser jeg på de bildene jeg lagde i går.... så ser jeg meg selv i speilet, - og så sier jeg høyt og tydelig til speilbildet mitt: FY SØREN DU SER INNMARI GODT UT TIL Å VÆRE SNART 50 !! (okey da, bare snart 48, men allikevel !!) Har tatt litt sol og fått frisk farge (det er et faktum at brun kropp (om enn fregnete) ser tynnere ut enn blåkvit) . I tillegg har jeg gått noen runder på golfbanen og fått roser i kinnene. Jada, jeg smører meg med faktor 20 i ansiktet. OG HUDEN MIN ER MYK OG GLATT !!!
Jeg får nyte det så lenge jeg kan......... 
I dette anfall av selv nytelse driter jeg egentlig i om vekta beveger seg nedover med museskritt.....