Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-10, 20:10   #3
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye karber er grensen??

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det finnes mye forskjellige fremgangsmåter å velge mellom.
Eks: ketogene dietter ala Ketolyse og Atkins, hvor ketosen er viktig for å gå ned.
Eller Fedon Lindberg, hvor det er den glykemiske indexen som er viktig for å gå ned.

Jeg spiser sånn mellom 20 og 70 karber om dagen og går heeelt fint ned. Men det er jo forskjellig fra person til person

Hva er målet ditt med å spise lavkarbo da? Er det for å gå ned, eller er det for å få et sunnere kosthold? Begge deler? Skal du evt ned mye? Hvor mye overvektig er du?

Jeg spiser omtrent 50 karber hver dag. Jeg går ikke særlig ned, men det betyr ikke så mye. Min grense er satt utifra hvor mye karber kroppen tåler og liker. Jeg er ikke primært interessert i vektnedgangen, men at kroppen skal føle seg best mulig. Både sambo, kroppen min og jeg trives med den vekta jeg har i dag, så store endringer blir det ikke...