Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-05, 10:23   #10
matgal
Medlem

matgal sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Vestfold
Alder: 41
matgal er virkelig snillmatgal er virkelig snillmatgal er virkelig snillmatgal er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Jenny

Eat-dietten er kjempebra. Jeg har begynt på Eat-dietten etter å ha fulgt Lindberg`s anbefalinger i ett par år. Det eneste minuset med Eat-kurset er innblandingen av Blodtype-dietten i kurset. For meg som er blodtype A vil det vil en kombinasjon av de to diettene føre til at jeg så og si ikke kunne spise noenting. Jeg falt ut av ketose og var skikkelig sur på hele Eat-kurset - helt til neste kurskveld. Da fortalte kurslederen at det ikke er så lett for de med type A - og at jeg heller skulle konsentrere meg om Eat-dietten .. Det gjorde jeg og nå er jeg på rett vei igjen ...

Hei!
Går du på kurs nå?? For det gjør jeg også... Hyggelig å komme i kontakt med flere som går på eat.. Jeg har også blodtype A, og bestemte meg rett og slett for å ikke høre på han kurslederen.. Jeg går jo ned i vekt uten å tenke på det med blodtypedietten, så..... Har siste kurskveld i kveld jeg da... Then i'm on my own... Hjeelp

matgal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har ingen! Og er stolt over det! :-D Svar med sitat