Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-10, 23:07   #58
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Juniskravletråd for 30+

Opprinnelig lagt inn av Minni1, her.

Koselig å komme inn her å lese igjen. Mye hyggelig som skjer.Graviditet og bryllup.

Jeg har holdt meg litt borte siden jeg fikk gallestein. Ble litt satt ut fordi jeg ikke kan spise noe særlig fett og forumet er jo opp og ned med fettråd og formaninger om å spise mere fett. Kotteletta mi som jeg var så glad i har jeg bare måttet kutte ut. Men jeg tror jeg har funnet andre løsninger for å klare å leve lavkarbo og uten så mye fett. Det er vel slik at hver og en må finne sin vei å gå som fungerer for sin kropp tenker jeg.

Jeg er igang igjen ivertfall og har gått ned noen gramsiden sist jeg veide meg så det er jo positivt.

Gallestein er ikke noen spøk nei, det har jeg hatt et par ganger...
For meg endte det opp med en 2x1cm stein som satte seg fast, og jeg fikk gulsot - har aldri hatt så mye farge på kroppen jeg
Men jeg måtte på sykehus og få fisket ut steinen, og jeg forlangte at galleblæra ble fjernet for å minimere risikoen for nye steiner.
Ble operert for nå 4 år siden, og så langt ingen problemer - heller ikke med fett i mer enn "normale" mengder
Lavkarbo har jo mange nivåer på fettmengde, så jeg er sikker på at du finner den optimale kombinasjonen for deg etter litt testing.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat