Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-10, 11:20   #13
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Bær over med en nybegynner, men...

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det er avrusning. Kroppen skal skille ut alt sukkeret...

Jepp, det er avrusning! Sukkeret og karbohydratene har "forgiftet" kroppen din i mange år, og de første dagene kan være et helvete for noen.

Da jeg startet på lavkarbokosthold jobbet jeg med avrusning av narkomane, og det var ganske skremmende å oppdage at vi hadde nøyaktig de samme symptomene når dritten skulle ut av kroppen Sukker er et kraftig dop, men vi tenker ikke over det fordi vi alle har brukt det hele livet.

Spis nok fett kjøtt/fisk og drikk masse vann. Du trenger mye mer vann på dette kostholdet. Hold ut, det går over, og du vil merke stor forskjell etterhvert.

Lykke til!

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat