Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-10, 11:30   #2219
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Du har nok rett, den luktar ganske kraftig! Takk for info! Har ikkje ide om kva Jasonsjampo er, men eg skal google litt! Håper det er å finne her også. Ser forresten at Pantenesjampoen frå matbutikken er parabenfri, men der er vel mykje anna skit i den i staden!

Tror Grønn Hverdag har oversikt over alle stoffer som ikke er "akseptable" på siden sin (gidder ikke lete opp akkurat nå ).

Jason er et stort merke med masse produkter uten parabener, laurethsulfater osv. Tipper det er større utvalg å få i Belgia enn i Norge, her er det bare Aloe Vera-varianten som selges nå. Jeg har fått tak i Apricot Body Wash før og den luktet vanvittig godt

Ellers synes jeg Dr Hauscka-shampoen er bra (bedre enn Jason), men de skal visst slutte å produsere den

Aloe Vera-bodylotionen fra Jason er forresten utrolig bra, jeg som har tørr hud trenger bare en innsmøring med den bodylotionen for å ha mettet huden med fuktighet for mange dager, selv om jeg dusjer. Den trekker ordentlig inn i huden, i motsetning til bodylotions med mineraloljer, som legger seg som en hinne utenpå og blir ekkel når man dusjer eller får regn på armene

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt