Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-10, 18:04   #41
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Sjokolade man ikke blir fet av?

Opprinnelig lagt inn av sunnereliv, her.

Jeg vil ha yoghurt med smak! Liker ikke den sure smaken av yoghurt naturell. Han er tilhenger av sunt fett ja, men jeg har ikke lest at han mener vi kan spise mettet fett i større mengder. Han anbefaler yoplait 0,1 % fett. Vaniljekesam inneholder med protein da som er bra. I boken Naturlig slank med kost i balanse oppfordrer han folk til å velge magre meieriprodukter, så skjønner ikke helt dette argumentet med at lav fettinnhold og at man derfor ikke skal spise dem.

Nå er vel ikke et par ruter med 70% sjokolade noe som gir STØRRE MENGDER fett. For du har vel ikke planer om å spise ei hel plate med sjokolade når du skal "kose" deg?

Hvis "Naturlig slank med kost i balanse" fra 2001 er det eneste Fedonstoffet du har lest, så anbefaler jeg å lese noe nyere stoff. Sier vel segselv at endel har forandret seg på 9 år?

Er virkelig det at man skal spise ting som ikke har veldig lavt fettinnhold så vanskelig å få noe grep på? Du skal jo ikke spise så himla mye karbohydrater...(HVERTFALL ikke matvarer som inneholder masse sukker. Hvor skriver Fedon at han vil at du skal velge sukker fremfor fett??) Og ikke sååå mye proteiner heller. Hvor skal næringen komme fra da? Er ikke så mye annet enn fett igjen da. Holder du på og gjemmer deg når du ser at noe inneholder fett så er det IKKE Fedon du holder på med.