Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-10, 16:50   #20
bjarneo
Nytt Medlem

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Trondheim Rock City
Alder: 47
bjarneo er på en erverdig vei

Sv: Tråd for junistartere

Jeg kan vel også slenge meg på her

Begynte mandag 8. juni. Fikk et klart inntrykk av at alt vann i kroppen forsvant den dagen ...

Jeg har ikke vært på vekta en eneste gang, og har heller ikke tenkt å gjøre det. Har tidligere gått ned ganske mye, men har det siste året fått tilbake i meste laget. Var hos legen i slutten av april/begynnelsen av mai (husker ikke helt), og ble veldig skuffa da jeg så vekta ... Begynte å trimme (i første rekke Bymarka i Trondheim, Ladestien, etc) og snudde så til Ketolyse for ei snau uke siden. Jeg føler at jeg har mer energi og at jeg fysisk har blitt litt mindre, men det er jo selvsagt ikke mulig å si 100% sikkert. Uansett akter jeg å fortsette med dette og være knallhard ei stund til. Det er egentlig ikke noe problem heller. Hadde jo starter-kit´et liggende i noen uker før jeg begynte. Måtte kjenne etter at jeg var 100% motivert og klar for å foreta slike grep. Fikk meg en på trynet (mentalt) forrige helg, og vips var jeg klar.

Vekta viste 138 da jeg var hos legen (jeg er 194 høy). Skal tilbake for nye blodprøver mandag om ei uke, og det blir neste gang jeg får veid meg. Er litt spent på hvor mye jeg har klart å miste på de rundt 2 månedene, men føler meg ganske sikker på at det er endel, altså - selv om det først er den siste måneden jeg har trimma i særlig grad (og altså siste knappe uka jeg har kjørt Ketolyse) ..

Så får jeg vurdere om jeg skal kjøpe nye batterier til badevekta mi etterhvert

bjarneo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat