Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-10, 20:25   #6
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Etter en tur på rakadeisen ...

Opprinnelig lagt inn av marteamanda, her.

Hahaha, det er faktisk kjempegodt å høre! Jeg har relativt lav alkoholtoleranse i utgangspunktet, så regner nok med å måtte være litt forsiktig - men da kan jeg kanskje driste meg til å prøve litt en gang - det må jo gå an å ikke begynne med å drikke seg full, men f.eks ta et glass vin eller en lavkarboøl eller to for å se hvordan det går

Kjempegodt å høre at det ikke nødvendigvis MÅ gå til helvete selv om man er i ketose

Det skal være sagt at jeg tok det rolig i den grad at jeg ikke akkurat heiv drinkene ned som om det var saft (slik som jeg pleide å gjøre) jeg starta litt forsiktig og kjente hele tiden etter underveis, for ikke å pluttselig bli liggende der med skjørtet over hodet. Synes det er så ulekkert med voksne damer (selv om jeg egentlig ikke er det synes jeg selv da ) som velter rundt drita fulle.

Jeg passa også på å spise en skikkelig middag en stund før jeg begynte og drikke, samt at jeg spiste en del grønnsaker, dip og litt bacongull underveis. Hjelper nok litt på det også. Uansett er vi vel alle forskjellige og må bare prøve oss frem. Er ikke sikkert det går så bra neste gang, for det har jo litt og si på dagsformen også

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat