Sv: Etter en tur på rakadeisen ...
Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.
Det skal være sagt at jeg tok det rolig i den grad at jeg ikke akkurat heiv drinkene ned som om det var saft (slik som jeg pleide å gjøre) jeg starta litt forsiktig og kjente hele tiden etter underveis, for ikke å pluttselig bli liggende der med skjørtet over hodet. Synes det er så ulekkert med voksne damer (selv om jeg egentlig ikke er det synes jeg selv da ) som velter rundt drita fulle.
Jeg passa også på å spise en skikkelig middag en stund før jeg begynte og drikke, samt at jeg spiste en del grønnsaker, dip og litt bacongull underveis. Hjelper nok litt på det også. Uansett er vi vel alle forskjellige og må bare prøve oss frem. Er ikke sikkert det går så bra neste gang, for det har jo litt og si på dagsformen også 
Hehehe, spør du meg så er det særdeles ulekkert uansett alder Jeg tenker definitivt ikke å bli full - det er rett og slett ubehagelig. Men det å kunne gå ut og more seg uten å drikke for mye, er likevel noe å trakte etter synes jeg, jeg føler meg litt utenfor om jeg er den eneste som ikke drikker alkohol. Men det å ta det pent og rolig, ikke drikke drikke fort og være veldig obs hele tiden, det føler jeg nesten må være veien å gå.
Og selvfølgelig spise en god middag først, få i seg noe næring og mye vann underveis, men det må jeg alltid gjøre før jeg drikker alkohol - har relativt lav toleranse i utgangspunktet. Jeg tror nok det er viktig å være bevisst på at man kanskje må lære hvordan kroppen forholder seg til alkoholen på nytt.
Jeg skal i alle fall gjøre det til et poeng å unne meg et glass vin en gang innimellom, en lavkarboøl eller to til grilling osv - håper å på den måten kunne "venne kroppen til" hvordan den skal forholde seg til alkohol på en smidigere måte enn om jeg bare skulle kjøre på med sprit en kveld og håpe på det beste, om du skjønner 

|